Verzending en levering:
Wanneer je bij ons een bestelling plaatst, zorgen wij voor een passende vervoerder die de bestelling op de gewenste locatie aflevert. Kleine pakketten worden doorgaans met via PostNL of DHL verstuurd. Heb je veel producten in je winkelwagen? Of bestel je grote artikelen? Meestal kiezen we er dan voor om de bestelling met een vrachtwagen te versturen.
Omdat de grootte van een bestelling per klant verschilt, kunnen wij hier niet direct zeggen door welke vervoerder de bestelling bezorgd wordt. Als we tijdens het verwerken van de bestelling al weten welke vervoerder de bestelling zal afleveren, zie je dit meteen in de orderbevestiging. Je ziet dan ook de tijdsindicatie van het bezorgmoment en eventueel een Track & Trace code.
De vervoerder wordt niet altijd direct bepaald. Als nog niet bekend is welke vervoerder je pakket zal bezorgen, zie je dat ook in de orderbevestiging. Je kunt dan de volgende werkdag contact opnemen met onze klantenservice zodat zij kunnen nakijken van welke vervoerder gebruik wordt gemaakt, op welk bezorgmoment ze langskomen en eventueel wat de Track & Trace code is.
Levering tot aan de eerste deur
Alle bestellingen worden met grote zorg vervoerd naar het aangegeven afleveradres. Leveringen vinden plaats tot de eerste voordeur. De bestellingen worden vanaf daar overgedragen aan de klant. Dat geldt voor kleine als grote transport bestellingen. De klant mag daarom niet de verwachting hebben dat de vervoerder de bestellingen naar binnen brengt.
Niet thuis?
Afhankelijk van de vervoerder wordt je bestelling bij de buren afgegeven, bij een afhaalpunt of zal de levering op een later moment nogmaals worden uitgevoerd. Je wordt hierover door middel van een briefje in de bus, telefonisch of per email geïnformeerd.
Schade
Wij doen er alles aan om te zorgen dat je je pakket in snel en in goede staat ontvangt. Toch kan het voorkomen dat er tijdens het vervoer schade ontstaat. We vragen je daarom vriendelijk om de producten bij ontvangst zorgvuldig te bekijken en eventuele schade direct aan de vervoerder te melden. Stuur ons daarnaast zo snel mogelijk een e-mail of bel ons over de schade zodat we direct actie kunnen ondernemen. Als je de producten binnen 48 uur goed controleert en gebreken aan ons meldt, kunnen we het beschadigde product in de meeste gevallen de volgende werkdag omruilen!
Verzendkosten
Wat kost het verzenden van een pakket?
Voor bestellingen vanaf € 100 is de verzending gratis. Tot € 100,- betaal je € 6,95 verzendkosten. Uitzonderingen hierop zijn:
Verzendkosten postpakketten België: € 9,95 (gratis vanaf € 500)